keskiviikko 21. helmikuuta 2007

Business-minä

... soitan vihaiselle asiakkaalle, teitittely, hei. Sopimus on mennyt umpeen, emmekä saaneet vielä vahvistusta siihen.

Asiakas puhelimessakin jatkaa vihaisella äänellä. Nopea-minä klikkaa tarkistamaan kaikki tiedot taas, mutta systeemi menee rikki. Siitä ei koskaan kerrota, että systeemi meni rikki => puhun hänet ympäri, että lähetän tiedot s.postitse, joten se olisi heidän laatikossa vaikka ikinaikaiseksi. Tupenrapinat, se suostuu. Tarkistan osoitteen: pentti.maurinen. Eikun Mauri Penttinen. Offf.

Business-minä keksii heille täydellisiä, neutraali-lauseita: Sopimus x on hoidettu jo kuntoon, mutta y ei vielä, lähetän senkin ennakkoilmoituksen uudestaan. Ystävällisin terveisin. Laitan senkin.

Edo naureskelee sille kovasti, minä en ymmärrä. Senkin minun päässä = myös sen.

Senkin asiasuomi :-)

(Tänään soitan siihen taas. Odotapas hetki, asiakas sanoo, niiin -- noin 2.5 min taukko, takana kaikkenlaiset klikkaamisäänet--, aamulla tänään oli 25 astetta pakkasta. Eläköön business-suhteemme!)

Ei kommentteja: